Wednesday, March 18, 2009

APAKAH DATO' SERI TUAN GURU HADI AWANG TIDAK LAYAK MENJADI PERDANA MENTERI?


Seorang lagi wakil Selangor, Zulkifli Ahmad, kesal kerana nama Abdul Hadi Awang tidak disebut-sebut sebagai pemimpin utama barisan pembangkang menubuhkan kerajaan kelak.

Lidah rasmi PAS, Harakah turut diselar kerana berita-berita Anwar lebih besar dan kerap berbanding liputan Abdul Hadi dan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat.

"Sanggupkah kita lihat Timbalan Perdana Menteri diisi oleh orang bukan Islam dan Abdul Hadi hanya diberi jawatan menteri biasa menjaga belia atau kebudayaan? Kenapa Abdul Hadi tidak disebut-sebut sebagai pemimpin yang harus didaulatkan? Mana slogan Kepemimpinan Ulama?," tegasnya.

Wakil Pulau Pinang, Mohd Radzuan Ramli pula mengingatkan PAS jangan kemaruk 16 September untuk meruntuhkan kerajaan jahiliah lama dan menggantikan kerajaan jahiliah yang baru.


Dari buku

Sodomi, Bontoti, Al-Liwati-2008

3 comments:

  1. aku pun tak tau nak cakap camne.Bagi aku pas ngan dap PKR sama je.cuba ingat balik pas pernah keluar kenyataan sesiapa yang undi BN tak akan masuk syurga.PAS pernah keluar kenyataan BN bukan parti untuk islam kerana ada MIC MCA.Tetapi sekarang pas dah bergabung dengan DAP.kafir LAKHNAT.

    ReplyDelete
  2. Tak guna juga kalu Agama je kuat tapi pendidikan untuk duniawi hampeh.Kita disyariatkan belajar pendidikan untuk dunia dan akhirat.sebab tu pas tak cuma berkuasa di kelantan yang takde permodenan.nak menguasai malaysia.silap2 kita kena tawan bangsa asing

    ReplyDelete
  3. hati2 bila mngutuk org. mn la tau dia sempat bertaubat dulu sebelum mati. pastu kita x.

    ReplyDelete