Sunday, October 24, 2010

NUAR BRAHIM TERSEMBAM DI SARAWAK

"Hangpa jaga tau, aku totoh hangpa nanti"

NUAR BRAHIM MENGAMUK

Aku ingat Nuar Brahim ni dah tak ada muka. Maklumlah, dah sah sah meliwat, mampu lagi berdiri depan orang bercakap.

Dah comform menipu nak tubuh kerajaan 16 September, tapi ,masih lagi bercakap macam Perdana Menteri.

Depan mata kena balun dalam Parlimen kerana bagi maklumat palsu masih lagi sanggup bercakap berdegar degar merata alam.

Jadi , pada aku dengan kawan kawan Nuar Brahim memang tak ada muka. Rupanya tak. Ada juga perkara yang dia malu rupanya. Baru baru ni di Sarawak dia dijanjikan audien 10 ribu orang.

Mamat ni panggil wartawan luar negara nak tunjuk memang pengaruh dia memang hebat. Yang datang 200 orang lebih. Panik Nuar Brahim. Cakap ke atas ke bawah tak tentu bijik buah.

Aku dengar mengamuk sakan dia. Banyak program yang diatur dibatalkan serta merta. Aku dengar lagi dia bagi kata dua kat penganjur. Tak tahu lah apa kata duanya. Mungkinlah dia kata
" Kalau hang buat lagi lepas ni aku liwat hang biaq mampuih ".Aku agak itulah dia kata.

Apa lagi benda lain yang orang takut kat Nuar Brahim ?

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete