Monday, October 11, 2010

KHALID IBRAHIM BUAT LAWAK



MENAWAR DIRI UNTUK DIBELASAH DEPAN BELAKANG

Antara pemimpin kanan PKR yang Nuar Brahim paling tak lalu nak tengok dah tentulah Kalid Ibrahim, Menteri Besar yang sedang dalam tempoh tahanan dalam diri.

Apa pulak ? Tahanan dalam diri ni maksudnya orang yang tak merdeka, tak bebas nak buat keputusan, hatta nak bercakap pun tak boleh selain selepas menerima izin dua pihak,

1. DAP
2. Nuar Brahim yang turunkan kuasa dan kasihnya kepada Azmin.

Khalid Ibrahim ni demam kot. Dia boleh umum nak bertanding Timbalan Presiden PKR. Kemudian dia umum pulak JK yang akan merencanakan pergerakannya , kempennya.

Nak mampus budak ni. Aku takut sudahnya Khalid diliwat bergilir oleh Nuar dan Azmin pulak.Inilah dianya. kalau dah terjajah apa saja dibuat tak jadi. Korang tunggu tengok nasib Khalid Brahim. Jadi kain buruklah jawabnya.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete