Friday, October 8, 2010

HANYA ORANG BODOH YANG AKAN TERPEDAYA


PENDEDAHAN RAHIMI OSMAN ADALAH LAKONAN KELAS RENDAH

Tak sedikitpun aku terkejut dengan pendedahan seorang lagi budak Nuar Brahim. Aku agak dia ni pun mangsa liwat Nuar Brahim juga. Tapi dia tak macam Saiful. Dia suka kot kena liwat.

Korang bayangkan cerita tahun 2008 tiba tiba muncul balik. Muncul pulak dalam masa kes liwat Nuar Brahim terhadap Saiful dah tersekat di dinding. Maknanya tak ada kaedah dah nak ditangguh.

Lepas tu buat buat kacau masa sidang media. Bagi keling tu baju gambar Nuar Brahim, bagi todi sebotol dua, lepas tu buat bising. Hei ! semua orang taulah. Kalau betullah Rahimi tu musuh Nuar Barahim dah tentu kena dengan keling tu. Dia orang apa peduli, mabuk.

Tapi Rahimi kena jentik pun tak ? Elok je beredar dari sidang media tak jadi tu.Korang tunggulah. Lepas ni Latthefa dengan kawan dia akan saman, Nuar Brahim mintak semak, Calon calon pemilihan PKR akan buat aduan.

Karpal Singh akan kata ada elemen baru. Peguambela nak teliti dulu. Jadi perbicaraan kes liwat Saiful terpaksa ditangguhkan. Jawabnya PRU 13 nanti bicara belum selesai. Ini matlamat Nuar Brahim.

Dia jangka selepas tu dia akan jadi PM. Dia akan kuasai badan kehakiman, buang kes. Yang naya siapa, Saiful dan seluruh rakyat yang ingin keadilan ditegakkan. Sudahlah Nuar Brahim, engko jangan ingat perancangan ko je. ALLAH juga merancang, tunggulah.

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete