Tuesday, July 28, 2009

Poster Pilihanraya 2011


Ni poster pilihanraya 2011 aku. Dah siap dah. Hehehe!!! Tau sajalah, aku ni kan balak Piem. Jadi poster aku lain sikit dari yang lain lah...... aku pun dah tukar nama aku dah. Asyik-asyik bila orang tengok aku je, mereka semua cepat-cepat kepit, takut sangat aku nak sodok. Jadi aku nak tukar image dan personaliti aku lepas jadi Piem ni, maka nama aku pun dah jadi Nuar Gere....si Nizar pun sama gak ngan aku. Dia lagi dasyat. Lepas dah tak jadi em bi dan lepas dia hadir nyala lilin cina mati tu, dia jadi sasau......terus tukar anunya, buang buah dia lepas tu kulit teloq tu jahit dan dibuat macam apam. Aku dah try.....sedap gak. Tapi sedap lagi yang kat belakang tu. Dia lani dah jadi Niza Zellweger atau Zeta Jomes. Dia adalah bakal first lady aku la....Heheheh!!!



No comments:

Post a Comment